torsdag 26 november 2009

bambalam

En ganska awesome dag mina damer och herrar!

Låg just och läste kapitlet om runor i min witchybook, den går bara över ämnet briefly men det är bra information endå, ska fan plugga så att jag kan dom utantill, det är ju "bara" 24 stycken, som alla har massa olika tolkningar och kan kombineras på olika sätt för att skapa kraftrunor. Jag tror att det fanns en runbok i affären där jag går på meditationskurs så jag ska kolla hur mycket den kostade, den har nog lite mer grundlig information ^^

Jag ska beställa det här på måndag! Julklapp från mamma och pappa ^^ Jag är smått tveksam till att beställa det just nu, kommer ju inte direkt använda det i skolan, kanske på praktiken men det känns lite överpretentiöst. Men vafan, någon gång i framtiden kommer jag ju att ha användning för det annars får jag väl helt enkelt se riktigt rocker ut när jag bakar ^^

Imorgon är det fredag också, fett nice tretimmarslektion och sen helg! (min handledare på praktiken verkar ha glömt att hon ville att jag skulle kompensera, eller så anser hon nu att jag inte brinner för frisöryrket .. pyttsan!) Sen blir det att gå till glitter och köpra gummisnoddar för nu jävlar ska locsen flätas i! Jag svävar på små moln vid bara tanken .. hoppashoppas att det blir snyggt bara .. men det blir det nog .. kanske.

men men nu har jag varit duktig flicka och läst på lite om nordisk historia och om valkyriorna

dags att sova så är jag förhoppningsvis pigg och glad imorgon igen

pyss

Inga kommentarer: