onsdag 25 november 2009

do the hivvy

jag hade tänkt skriva massa om min ångest nu, men jag har insett att jag kanske bara bejakar den och vältrar mig i den... för ju mer jag pratar om det och tänker på det desto mer hopplöst känns allt, så vi testar att skita i det nu.. så med gråten i halsen och ångest i bröstet ..

Det var en ganska nice dag idag, började klippa på en ny docka på frisörtekniken, och efter skolan gick jag och maria och åt på kina muren, det var massa mys och jag testade Singha för första gången, det var gott.. och man känner sig så mysigt vuxen när man kan ta en öl till maten =)

Sen gick vi på stan, träffade på smeagol som jag inte snackat med på år och dar, sen vart det lite julklappsjakt men eftersom jag inte har några pengar än så får jag vänta lite med sånt, men det var trevligt endå, och maria hittade lite grejer endå ^^

Jag blir inte av med den här gnagande känslan .. Jag försöker hitta på saker att göra men det gör bara.. ingenting. Vad ska jag göra? Jag har umgåtts med folk, har inte småätigt på hela dagen och jag spelade lite trummor nyss, och det fick mig ju att må bra i typ .. fem minuter.. men nu sitter jag här i soffan igen och känner mig bara ensam patetisk och gråtfärdig. Fy fan va jag låter gnällig men jag är bara så jävla trött på att må såhär och jag skyller alltid det på att det är för att jag är så sysslolös men idag har jag ju inte varit det och jag mår såhär endå. Vad fan är grejen? .. Jag skulle lika gärna kunna gå och lägga mig fem/sex på kvällarna för då skulle jag slippa vara vaken och må så här.

Men nu mår jag bättre igen ^^ smärre mano ftw .. Jag måste klura ut en bra plats att ha träningscykeln på för jag vill verkligen börja träna .. jag försökte göra några få-awesome-rumpa övningar men mina knän är så jävla svaga så det sket sig.. undra om det funkar att ha den på balkongen xD

Men nu ska jag kolla på Scrubs, försöka hitta något nyttigt att äta spela sealhunter och sen ska jag gå ut och röka på balkongen ^^

Smell you later

Inga kommentarer: