söndag 26 oktober 2008

Haha .. din two faced lögnaktiga jävla hora! "det är lugnt, jag gör inte sånt" näh visst, och jag har medkänsla .. Du kan ta ditt jävla skitsnack och ja .. köra upp det i en anatomiskt lämplig öppning. Fyfan asså, "jag vill att du ska kunna prata med mig om sånt här, det gör mig jätteglad att du gör det" Ah visst, och vad får jag tillbaka? Du går och berättar för folk såfort du får lite alkohol i kroppen. Men det var jäävligt dumt att berätta för dig, jag ångrade mig såfort jag gjorde det, men jag tänkte iaf att aja, han går ju att lita på iallafall. Men FY FAN. Helvete heller. Den lilla anledningen jag hade att ens bry mig det minsta lilla är nu iallafall borta, skönt .Och jag hoppas jag slipper, för nästa gång jag ser dig tänker jag iallafall försöka klippa till dig ditt jävla glappkäftade håriga fläsksvin.

hahahaha :D fan va kul det här var xD ... Men att jag seriöst trodde att jag kunde pratra emd dig som du sa att jag kunde, note to self, lyssna på dig själv, inte på det desperata patetiska exet.

menmen som sagt, skönt som fan, nu finns du inte mer ^^

Lov nu iaf .. så jävla nice ^^ tror jag ska ta med en kattunge hem från tia, mamma och pappa kommer väl få dåndimpen men jag kan inte bara låta den bli avlivad, jag är för mkt djurvän för det. så nu har jag en katt ^^ Han heter hades och ska bo i mitt rum, han kommer säkert bli totalt jävla psycho av det men jag får gå ut emd honom i koppel xD stackars katt men det slår nog att bli dödad iaf. ^^

är hemma hos tia btw .. nicenice nu ska vi slå sönder hennes gamla garderob :D agressionsutövning jawohl! :D

Inga kommentarer: