söndag 12 oktober 2008

Another beutiful day in wonderland

Haha Note to self: don't fucking put them in the window and forget about it.

min Nu-jävlar-ska-jag-plugga-helg blev visst en filmhelg med pontus endå. Paulina är spårlöst försvunnen så jag har ingen att plugga med, jag ska koppla bort ljudlöst-funktionen på hennes telefon när jag får tag på henne, mina cigg ligger inlåsta i henns lägenhet, abstinensbäsvar kan dock dämpas av andra .. tillfredsställelser har jag kommit fram till så det är ganska lungt, fast tanken på en cigg får det seriöst att vattnas i munnen på mig ...

Ush va tidigt ja va uppe imorse .. menmen de var det värt ^^

men jag ska faktiskt försöka plugga nu, jag måste bara samla ork nog att leta fram alla mina filosofi-papper så att jag kan skriva den där jävla argumentationsanalysen. Också måste jag plugga matte och skriva en fet samhällskunskapsuppgift, det kan gå, jag msåte bara hitta .. motivationen. Glass är en bra motivation .. eller tonfisk .. ja. jag åt nyss frukost men jag är fortfarande hungrig.


That's life. Men men nu blire ngt å äöta å sen jävlar ska jag plugga .. hoppas jag .. känns som det
atm iallafall. men saker kan ändras .. hoppas jag orkar plugga för jag måste verkligen göra det .. jag är helt enkelt väldigt lätt .. distraherad ..

förlåt för misshandeln, jag kan inte rå för att jag bits ibland.

Inga kommentarer: