onsdag 21 november 2007

rooowr

blöhöblöhö .. har skissat lite .. det vart inte så bra men ja .. någon roman dirge blir jag nog aldrig men det får jag väl leva med ..

var är det med tjejer?! kan man inte få rita en tjej med blod runt munnen och en sönderköttad kanin i handen utan att man ska få höra; "näää va häääämskt" och ja, jag vet att hemskt stavas med e, men tyvärr folk...jag bor i närke.

Ush, öppet hus imorgon. En massa nyfikna nior och föräldrar som ska gå och titta och döma .. fy fy.. inte kul ... jag tror att jag kommer få ett nervöst sammanbrott av att folk står och stirrar på vad jag gör.

Ush jag måste dusha .. orka ärligt talat ... men man får väl ta och fräscha upp sig lite.. känner mig allmänt dregg ..

Min mentor är elak, fast på ett bra sätt för vi har jävligt kul på våra 10minuters mentorsamtal .. han ska alltid hålla på och skrämma upp mig innan han berättar att allt tydligen går skitbra.. jag trodde att jag skulle ha mer frånvaro än vad jag hade men apparently not ^^

jag råkade kalla Emmelie för älskling idag xD

jag sov igenom föreläsningen om potenser så jag kanske får skylla mig själv för att skolan går åt ¤&/(&¤..

aja skit samma c ya

1 kommentar:

aposteL sa...

Atli här, long time no see... Såg att du hade en blogg... så jag tittade in... Har inte varit i örebro på länge... Kikar in snart... Nästa år nån gång... XD haha, det låter långt. Hoppas du mår bra :) vilken skola går du på? Vill fan veta en massa, hoppas förhelvete du har goa nyheter ^^ jag är samma gamla Atli... bara det att jag har fått... SKÄGG! TÄNK DIG! XD dem som du rykte bort... damn you! well... that is all... Bye