tisdag 4 december 2007

buhu...

här ligger jag .. som en nyvaken ettåring som inser att den varma mysiga drömmen är borta

gråter ..

men jag får inte skrika, väggarna är för tunna ..

och jag är inte ett år ..


men fy fan vad fjantig jag är. Ja fy fan va synd det är om lilla mig. Helvete heller.

hormonell tonåring som blir ledsen såfort någon är minsta lilla elak, inte ens elak bara allmänt verkar negativ. Ååh stackars lilla mig.

så jävla överkänslig .. fy fan.

Åt helvete varför skriver jag det här? behov av att skriva av mig, ta inte det här seriöst, jag menar, för fan jag är ju patetisk. Allt ska gå så jävla bra hela tiden annars bryter jag ihop men NEWSFLASH it's fucking going to hell!

what is? jag vet ärligt talat inte .. skolan? ja typ ..

jag hatar termen höstdepression men det är väl det jag har, tonårshormoner kombinerat med en mörk årstid ååh så stereotypiskt av mig.

Jag vill slå sönder något.


jag mår piss och jag vet inte varför, sen säger du en liten grejj bara och då rinner det över.

HELVETES

morgondagen kan inte komma fort nog .. godnatt

Inga kommentarer: