söndag 4 november 2007

gaggel ..

Jag skulle vilja spy ut lite agressioner mot min morsa idag, men jag får en känsla av att jag inte skulle kunna publicera det jag skrivit så jag får helt enkelt nöja mig med att klaga på hur trött jag är på att hon kan göra säga och få precis vad hon vill utan att någon här hemma klagar eller käftar emot. Allt för husfridens skull va?

ush jag borde också ha puggat idag men orka.. ska bara lära en massa skit om målningstekniker.. det går fort..

Tre timmars danslektion första lektionen imorrn. Suger antagligen men det känns skönt endå.. jag fucking har ett tretimmars träningspass en gång i veckan i typ .. några veckor nu.. jag måste verkligen börja träna >_< eller jag vill det iallafall.. Jag ska försöka hitta någon slags motivering.. lär ju finnas nånstans.. djupt begravd i det avlägsnaste hörnet av min själ..
typ :P.. börjar känna mig trött.. ska kanske sova.. jo.. sova låter bra..

Inga kommentarer: