onsdag 20 februari 2013

Kan man?

Dag tre på soppdieten, Vi har fortfarande inte vatten(mer än en månad nu, och tövädret kan väl skynda sig liite mer?) Så igårkväll åkte vi hem till Daniels föräldrar och duschade, självklart bjöds det på fika och jag som hade haft wicked cravings hela kvällen bestämde mig för att två hembakta mackor med ost inte var så jävla farligt, två kokta ägg blev det också.. jag får helt enkelt se det som min insats för att inte bli en matextremist igen.

Frukt, grönsaker och soppa idag då, nomnom, halsflussen verkar inte vilja ge sig men idag är min sjätte dag som sjuk och eftersom jag endå är på bättringsvägen så gissar jag att jag kanske inte får något sjukintyg från läkaren så jag får nog gå till jobbet imorgon och hoppas att jag inte blir sjukare igen.. Jag hostar iallafall inte blod längre!

Sen fick jag ett par trästickor av Gunnel vilket påminde mig om att jag har ett par strumpor som behöver stickas färdigt, this DIY shit sure takes time when you're lazy and forgetful.

Nästa vecka är min sista hemma på en månad, sen blir det alpackamys med Mia hela Mars, det kommer bli magiskt!

1 kommentar:

Liselotte sa...

De är så fula att de är söta, haha vilket urgulligt fult djur. :D