tisdag 6 oktober 2009

dvala

Idag har det blivit dvala i soffan, vart helt död imorse så en dag sittandes i personalrummet kändes förjävligt, det blev att vara hemma och gnälla över ont i ryggen och hosta. Jag har upptäckt vad som gör att jag får ont i ryggen nu iallafall, det är min säng. Vad fan ska jag göra åt det?

Sitter och peppar på att vara vegetarian och eventuellt bli vegan såsmåningom .. massa mysiga recept som jag inte har råd att köpa ingredienser till .. det tar massa tid och typ fem kilo honung för att göra mjöd har jag också upptäckt .. det får nog bli en annan gång ..

Men iallafall så hittade jag en myspys bra sida med recept och skit: Vegania.net .. undra om det är jag som ser det negativt eller om det är dom som är överoptimistiska men det låter så genomförbart .. jävlar om man hade tillgång till en vego-matbutik .. det vore lagom fint.

har hittat massa böcker jag vill ha också.. "vegan cupcakes take over the world" liksom .. bra skit ^^

men fan nu ska jag dusha och sen blir det väl dags att sticka iväg ^^

puss =)

Inga kommentarer: