måndag 3 mars 2008

hush now

jag, jag som aldrig brukade låta något röra mig i ryggen, jag som ständigt uppmanar min syster att chilla ner lite, jag som brukade vara så lugn.

skolan förstör bara.

np: NIN - starfuckers Inc

men men det är bara att inse, jag har förlorat mitt lugn, jag har förvandlats till en sån där stressande hyperventilerande nervboll som jag så många gånger tackat universum för att jag inte är. det suger.

men fan...jag måste bara inse att jag börjat lyssna för mycket på förbuden igen. jag beter mig precis som i början av sjuan, jättenoga med att aldrig komma försent och dyl. bara det att min pluggmotivation är totalt död nu vilket ger mig panik.

jag måste inse att det inte gör ngt att jag kommer 10 minuter försent en måndagmorgon...dessutom kom jag 20 minuter för tidigt imorse...inte enligt mitt schema men tydligen enligt min bildlärares.

jaja jag började med min zombiekanin idag på bilden, så myskul att gegga med gips asså, bara det att själva stommen är av stålnät och avknipsat nät får väldigt vassa kanter så mina fingertoppar grät blod.

imorrn ska jag till dansen för första gången på tre veckor, gosh jag kommer så ligga äckligt efter men jaja, det är bara för träning jag tänker inte vara med på uppvisningen. Sen ska jag fan ut och springa i veckan, gör jag inte det eller något annat som cykling elr simning kommer jag att bli gravt besviken på mig själv. Förresten fick jag reda på att arbetsmiljökunskapsprovet jag fasat så för inte alls är imorrn utan onsdag NÄSTA vecka ^^, och matteprovet är tydligen inte förrens vecka 14, så nu kan jag andas igen =)

och på onsdag ska jag åka och köpa mat,spån och annat mojjs till gerbilerna ^^, ETA is getting closer =)

gick till H&M idag med brudarna, jag kom på varför jag inte gillar och shoppa med tjejer, de kan verkligen stå och försöka bestämma sig i en timma. Först över flera olika, sen om de ska köpa ett.

humhum... nu ska jag gå och läsa knarkboken!!! yaay :D <3

Inga kommentarer: